FREDAG

hallåjhallåj, förlåt för att jag inte har bloggat jag har pliggat till prov och sånt, så har inte haft tid med datan.

Jaa då va det helg igen, härlig. Min farmor och farfar har kommit hit, så helgen blir väll att vara mest med dom för jag träffar dom typ 2 gånger på ett år, så aa.

idag har jag inte gjort mycket alls, nyss kommit hem från en lång promenadrunda med frida ute i regnet, och nu blir det mys framför tv.

Jag har tittat in kommentarerna och ni vill att jag ska lägga in mera bilder och ha frågestund, och det ska jag fixa.
Jag får väll ta och ta mera kort och helt enkelt fixa frågestund



ehm jaa



sitter på busshållplatsen jag och jessika och väntar på att viktor ska hämta henne, det va i torsdag efter dansen

JESSIKA du får väll ta och lägga in videon på bloggen eller nå? ♥



Det är allt jag har idag, bloggar mera imorron.. 

Ha det toppen så ses vi ♥ 

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0