HMM, MAN VA VERKLIGEN SUGEN PÅ PIZZA!

Jaa då va det måndag igen allt va som vanligt fram till lunch då man åkte ner till stan och åt inbakad pizza och sen skulle man på möte i 3 timmar, vad för möte får jag inte nämna tyvärr, men det är ju inte så kult att veta heller, men många va med och det vart varmt i rummet, och väldigt irriterande att man inte fick öppna fönstren för att få in luft, men det hade ju med att det vi pratar om inte ska höras ut, för det är ju väldigt privat.
men annars gick mötet bra tycker jag, fick ju en paus mitt i då man fick fika och lite sånt på 20 min.
Så då va man tvungen att slippa skolan efter lunch men det gör ju absolut inget för jag är mer intresserad av mötet (ämnet) eller vad man ska säga.

Men nu är jag hemma och från och med nu har jag min tysnadsplickt, jag ska göra min engelska läxa och sen läsa igenom no och so lite snabbt för att sen ge mej av på en långpromenad igen, det blir den långa väge idag också, alltså går jag 1 mil.

så vi hörs sen ikväll när jag kommit hem från kvällens promenad!  ha det super bra KRAM 



Här sitter jag och elin och äter våra inbakade pizzor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0