KOFTOR

tjenatjena igendå, idag har jag inte gjort så mycker mer en att bara vilat och just nu kan jag inte veta hur jag mår för jag tog en alvedon för ett tag sen, så vi får se imorron om det blir nå skola för mej.

Iallafall så kom min syster hem med en påse från H&M och en påse fårn VILA hon hade köpt två kofter till mej
så gulligt av dej syrran.



de va den första från H&M som kostar 200kr  en sånn har jag lika dan i en annan färg också!



Så den andra koftan från VILA som kostr 180kr  båda kofterna är super fina, och man ser ju inte så bra på bilderna men dom sitter jätte fint på!


Aja nu har jag precis jobbat lite so och försökt med matten men det gick inte så bra, så jag får väll ta igen med allt på elevensval på fredag, jag fick ju STUDIO som jag hade valt i andrahandsval, det va ju gansa bra ändå, men jag hade hellre haft hemkunskap.

Nu vet jag inte vad jag ska göra, bara sitta vid datan och snacka med syrran som sitter bakom mej på sängen med sin data skulle jag tro, sen så hoppas jag in i duschen och förberder för skola imorron iutefall jag är frisk nog för att gå iskolan

Ha det bäst vi hörs imorron!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0