LITE TRÄNING SKADAR ALDRIG ♥

Hejsan alla söta, nu har jag ungefär nyss kommit hem från en lång promenad med frida, vi gick fårn hille igenom åbyggeby och sen igenom forsby tills vi kom till strömsbro triangeln och sen så gick vi därifrån tillbaka till hille igen, en mil gick vi och tidigare idag gick jag 7 kilometer, känner mej skit duktig, nu börjar min träning på allvar, jag går ut och går i 2 timmar 4 gånger i veckan, sen så dansar jag varie torsdag och ska börja gymma på onsdagar och lördagar, och någon lördag ska jag åka och simma, så vi får se hur det går, fullt upp

nu är jag alldeles trött i benen men jag har några saker kvar, puuh hur ska jag orka? nu ska jag sitta vid datan en stund till sen innan jag hoppar in i duschen så ska jag göra situps och göra 2 andra övningar. Sen ska jag och syrran beställa lite saker från H&M.

Ha det bara alla och sov riktigt gott PUSS&KRAM ♥





nu har jag super duper lust att bara slänga mej i sängen att sova men det får tyvär vänta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0