LÖRDAG

Gomorron sötisar

Jag lär ju tydligen påminna er att min dator är sönder och jag inte kan lägga in bilder och att jag bara kan blogga om jag lånar syrrans eller kompisars data.
Men idag så vakande jag vid 9tiden och idag ska jag bara plugga till mina prov, jag är ju tyvär tvungen att göra det idag för annars kommer jag aldrig klara det, aja sen så vet jag inte vad jag hittar på, som sagt så sitter jag vid min gamladator nu så jag bloggar senare och då kan jag väll lägga ut lite bilder, men det är bilder sen jag va liten för det är det som finns på datan.

Men ha det bra alla bloggläsare.  Puss




En bild på mej när jag kankse är 5-6 år

Om min data inte bilr lagad idag så kan jag lägga in bilderna från mobilen på den hära datan, har lite bilder från igår när vi va på högskolan och provade på litesaker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0