MÅNDAG

Jaa då va det skola igen, helgen gick både snabbt  och långsamt, jag kan inte bestämma mej.
Men iallafall så vaknade jag som vanligt halv 7 och gick ner för att äta, sen så fixade jag mej som cyklade till skolab, mötte frida och elin och sen så började skoldagen
skulle slutat halv 4 idag men vi vart klara så snabbt på labben så vi fick gå 45 min tidigare  Då va det bara att cykla hem och äta nått, och nu hamnade jag framfrör datan vilket jag inte borde gjort för att jag är tvungen att plugga för att jag har varit sjuk så mycket och missat en heldel.

JAAAAAAAAA man är väll tvungen till att jobba nu då.. SÅ vi hörs solstrålar PUSSPUSS ha det superbra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0