MMMMH, VARM CHOCKLAD

Nu kommer det lite bilder från dom senaste dagarna




Jaa, har har vi Frida och jag när vi sitter och läser deckare på elevensval i fredags sista timmen



Min outfit i fredags



Och mina tre underbara fina tjejor som jag älskar enormt mycket (L)



haha, jaa då va vi där igen

Jag lägger väll kanske upp lite mera bilder senare, jag ska ju iaf lägga upp på mian naglar(A)

Nu fick jag tillbaka min halsont och det sticker och svider i halsen så jag bara måste gå ner och värma lite varm chocklad elelr vad säger ni? Så lär jag nog slänga i mej i kaka eller nått för att det ska riva lite i min onda hals

Aja ni får ha det så bra allihopa och hoppas att ni är friska och pigga för att vara sjuk är inte alls roligt!

puuussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0