NU KÖR VI MED DANS IGEN ( RAGGA)

Hejsan alla solstrålar, jag hann inte skriva någonting igår innan jag gick och la mej igår för att syrran skulle hjälpa mej att fixa mina nagar, vart väll klar med ena handen vid 12 så idag får det bli andra handen.
Iaf så vakande jag som vanligt halv 7 för att gå upp och äte frukost och sen dra mej till skolan, och idag så slutar man ju halv 4 hur segt som helst, jag tycker att dagen har varit as seg, när kl va 2 så trodde jag att kl va typ 10 över 3 eller nått-.- sen efter skolan drog jag hem och gjorde mat till mej själv, för att jag inte åt iskolan idag, och sen kl 7 ska jag iväg och dansa RAGGA med underbara Jessika Anskoff, vi får väll se hur det går, har ju inte dansat på ett tag och är välidigt ovig just nu, men nu ska jag ta tag i det.

Juste min gullunge Frida Wandin fick migrän idag och lärde gå hem från skolan, ganska skönt att slippa skolan ändå, men inte så kul att ha migrän så älskling krya på dej (L)

vi får väll se om jag hinner skriva lite om hur det gick på dansen idag när jag kommer hem ikväll!

Ha det bäst puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0