SISTA DAGEN IDAG

gomorron vänner

idag blir det stan med jessika, har precis blivigt klar, men det är lite problem med mitt öga.. jag skulle sära min ögonfransar med en nål så råka jag sticka in den i ögat jävligt tur att det inte började blöda, men det började rånna tårar, jag va inte ledsen, men det gjorde så otroligt ont, jag kunde inte titta, och så klart så hade marskaran blivigt förstörd.. så fick måla om när det hade slutat rinna.

aja nu sitter jag här och väntar på jessika och försöker föra över musik på mobilen

ha de bra vi hörs senare PUSS

men hörrni glöm inte att det är sista dagen på frågestunden idag, den avslutas ikväll, så svarar jag på frågorna imorron efter skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0