SVAR PÅ FÅGESTUND


SVAR PÅ FRÅGESTUND!



Postat av: anna

brätta 5-10 saker vi inte visste om dej! :D

2010-09-25 @ 14:26:02


fick hjälp av jessika på den hära frågan. vet inte vad ni inte vet om mej.
SVAR:
1. Jag har sjuk dålig humor

2. Jag är blondin egenltigen

3. Jag har halv lockigt hår

4. Jag har fult med roligt skratt (A)

5. Jag älskar att sitta vid datan

6. Jag saknar många av mina kompisar, allt har blivigt så annurlunda nu så vi träffas inte så ofta, lite synd tycker jag. ( pågund av många anledningar )

7. Jag gillar att köpa saker och gör av med pengarna på mindre en en vecka.

8.  Jag har även dåligt självförtoede, också på grund av många saker

9. Jag älskar bra överrskningar

10. Jag gillar att träffa nya människor



Postat av:

Hur gör du för att få så fina naglar? :D grymt avundsjuk

2010-09-25 @ 19:49:41


SVAR:
Jag vet inte riktigt, dom växer ovanligt fort, och jag filar dom rätt så ofta. för att dom inte ska vara så breda filar jag dom på sidorna så att dom blir smala, sen smörjer jag in naglarna med vanlig olivolja, bra att använda för att stärka naglarna. Sen målar jag dom bara, med någon färg eller så gör jag fransk manikyr.
Kram



Postat av: ¸.•*¨*`•.¸ஜ SaaraSaariioniitaa ٩(●̮̮̃•̃)۶ Җ Noя∂aғяίkaη Җ ٩(●̮̮̃•̃)۶

hej söt !
Jag har skrivit ett långt inlägg om " Livet är som ett spel" .
Saker som vi människor tänker på dagligen men inte har fått svar på. Läs och sen argumentera om vad du tycker , !

Hoppas du får en underbar kväll ! :)

2010-09-25 @ 20:33:05
URL: http://saarasaariioniitaa.blogg.se/


SVAR: Ja jag har läst och kommenterat på din blogg :P
Kram


Postat av:

Hej, hur många bloggläsare har du haft som mest och hur många har du i genomsnitt? :)

2010-09-25 @ 20:59:24

SVAR: Jag har runt 25 unika besökare och 50-60 sidvisningar ungefär :)
kram




Postat av:

röker du ?
dricker du?
är du oskuld?, om du inte är de, va tkr din föräldar om de?
vem tog din oskuld?

2010-09-25 @ 23:05:41

SVAR:
1. Ibland
2. Inte så ofta men händer väll
3.Nej jag är inte oskuld, och jag vet inte vad mina föräldrar tycker om det, har inte frågat :P
4.Dennis mickelsson


Postat av: Lina

är du oskuld?

2010-09-26 @ 12:59:23

SVAR: nej, jag är inte oskuld
kram


älskar du jessikaanskoff? ;) <333

hihi


URL: http://jessikaaanskoff.blogg.se/
2010-09-26 @ 00:02:04

SVAR: Jessika anskoff, det är självklart att jag gör.
älskar dej mest av allt hjärtat! du och jag föralltid livet ut!
puss och kram på dej! ♥


Postat av:

Vilka / vilken är dina bästa vänner?

Kram

2010-09-26 @ 22:02:08

SVAR: Jaadu, jag vet inte om jag kan svara på den faktist, min rellation till mina "bästa kompisar" är inte så klock ren just nu. det är ju fram och tillbaka hela tiden så jag kan inte direkt säga att det finns en bästis med i bilden
kram


Postat av: lovisa

du har förändrats så otroligt mycket.. från världens snällaste till en kaxig fjortis, vad tycker dina föäldrar om de?! :)

2010-09-27 @ 11:37:56

SVAR: hehe, jasså? jag vet inte om jag håller med dej faktist?  eller ja, jag kan inte se mej som kaxig och inte som fjortis heller. men är någon kaxig och käftig mot mej så kaxar jag tillbaka eller så är jag bara tyst och går där ifrån.
Och mina föräldrar älskar väll mej för den jag är, och blir det bråk här hemma så vet dom att det har hänt någonting, annars är jag som jag alltis brukar vara, dottern som dom älskar :D

när du säger världens snällaste till en kaxig fjortis? har vi träffas? eller hur vet du? :D
ha det bra kraam


Postat av: Mikke!

har du tänkt på att göra film inlägg? :) <3

2010-09-27 @ 17:56:59

SVAR: Jaadu, jag vet faktist inte, beror lite på vad du menar för film inlägg :) ♥
puss&kram på dej


Postat av: Jonna

1.Hur många gånger har du haft sex?
2.har du bra betyg i skolan?
3.har du någon kille på G just nu?
4.vilken BH storlek har du?
5.vilken är din allrabästa kompis?
6.vilken är din favorit affär?

2010-09-28 @ 17:09:35

SVAR:
1. Jag har inte räknat, så ingenaning
2. Jaa, det beror väll lite på, bra i de flesta G, VG. lite sämre i andra xD
3. Nej det har jag inte
4. 75 B - 80 B
5. Jag vet inte
6. em, ja jag vet inte, det är olika hela tiden, men jag köper mest på ginatricot och vila



hoppas ni fick svar på era fråger.
Och hoppas att vi har haft en bra dag, och ha det bra och sov gott
puss och gonatt ♥

Kommentarer
Postat av: johanna ?

agnes du kan inte skriva vem som tog din oskuld? då äru ju dum ;O <33333

2010-09-29 @ 08:31:18
Postat av: Anonym

vf kan hon inte skriva de ? :s

2010-10-03 @ 11:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0