TORSDAG MED ELIN!

hejsan alla bloggläsare förlåt för att jag inte bloggat men som sagt så ungerar inte min dator så det är inte så lätt att blogga, jag trode det va skärmen de va fel på men de va tydligen datan Plus att min syster är världens data nörd sitter vid datan hea tiden, när hon duchar, äter, går på toa tittar på tv, jämt sitter hon vid datan, så inte så lätt att snappa åt sig den -.-  men iallafall så va det en vanlig skoldag idag och sen så bestämde jag mej för att följa med elin hem, hennes mamma hämtade oss på skolan och vi drog till stan för elin skulle köpa skor och strumpor, sen hämtade vi ut ett palet på konsum, elin hade beställt lite saker från H&M ett par superfina skor och en jätte fin rosa tröja och en bikinitopp, jätte fina saker tycker jag. Sen pluggade vi so och no, så åt vi pitabröd med kyckling, supergottt. Elin fick för sig att titta på en video på henne från dagis när hon kanske va 2-3 år gammal, ni får se en vidoe som jag lägger ut sen, superrolig, jag vet inte hur mycket vi skrattade. och nu sitter vi bara här och väntar på att idol ska börja och vi tänkte mysaaaa till det lite med popcorn och chips och lite sånt, sen hämtar mamma mej och då är det bara att hänga hemma.


Imorron börjar jag kvart i 9 för att vi ska till högskolan och göra massa nolabbs insprement.

Så de va allt för mej får se om jag lyckas få datan imorron så jag kan blogga och fica ut bilder och sånt, ha det bra alla.

Pusss 

Kommentarer
Postat av: Anonym

insprement?



läs innan...

2010-09-17 @ 09:29:12
Postat av: anonym

det suger men bloggar som inte har nå bilder , lägg ut fler sånna !

2010-09-17 @ 21:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0