TRÖTT

hallå tjejer och killar.
Jag har inte haft tid att blogga någonting idag, har haft fult upp, först va jag iskolan till lunch, sen skulle man på frilufsdag i bullongen. Man skulle typ gå runt i olika stationer, skkiiitt tråkigt, det va andra skolor där också. aja, sen åkte men hem och åt mat och bara tagga till danse, så nu sitter jag och myser isoffan och har nyss duschat.
Körde riktigt hårt idag, känns bra.

jag lägger inte in några bilder idag, bilderna lägger jag in imorron.

ha de bra puss&kram

juste det va skolfoto idag, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det, nu är det bara att vänta på bilderna, och imorron blire kompisfoto med jessika carro och frida ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0