BÄSTA KVÄLLEN PÅ LÄNGEEE!!

ORKAR NI LÄSA? (A) ♥

Gomorron alla läsare eller ja kl är halv men jag frida och johanna har legat kvar isängen och kollat på film till nu, jaaa ni den hära helgen har ju helt klart varit den bästa helgen på välldigt länge.
Dagen igår började med att jag vakande och jag hade lovat mamma och pappa att måla plankor till friggeboden som ska vara klar innan vintern jag får ju så klart pengar för det, men jag är inte klar med allt så jag vet inte hur mycket jag får en, sen så kom frida och johanan till mej och vi gick upp till mej för att kolla på grace en rätt så b4ra film, rätt konstig och äcklig med bra ändå, sen vart jag arg på mamma för att hon inte hade planerat vad jag och johanna skulle äta efter som att jag och johanna INTE äter fisk.. så då drog vi till affären och på vägen dit lämnade vi av frida för hon skulle äta sen cyklade jag och johanna vidare till konsum och tog ut pengar, men på konsum fanns inte det vi ville ha så vi cyklade till ica men johanna va sugen på pizza så vi cyklade till emils pizziria och åt sen åkte vi tillbaka till ica och köpte godis och läsk.
Sen cyklade vi upp till fridas pappa för att frida och johanna skulle sova hos mej så vi cyklade tsm till mej, när vi kom hem till mej så ville jag och johanna titta på lite filmer som vi hade gjort i 6-an med andy och dennis.
Det tog en tid innan vi hittade rätt sladdar till cameran, men tillslut satt vi där framför soffan med godis och läsk och hade 5 videoband att titta på, och då visade det sig vara massa olika fimer sen jag var mindre. tex när jag och ida olsson går i 3-an och står i mitt rum och sjunger (A) sen när jag och sara gönninge hoppas stuttsmatta och sitter på toa m.m.
Sen visade det sig komma fram en film som jag frida och jessika splar in, då jag tydligen är mamma ifilmen och är med barn :S sen så va frida och jessika mina 2 andra barn, ojojoj va vi va små där, och vilka röster vi hade, hahhhaah ni skulle hört frida, fyfan va vi skrattade!
Men inget slår fimen som jag dennis och johanna andy spelade in, den är så dålig så att den är BÄST, jag säger bara gud vad man har förändrats, speciellt andy och dennis det är helt sjukt. Det va i 6-an den tiden då johanna och andy va tsm och jag och dennis va tsm haha jag glömmer det aldrig, så jävla sjukt asså

NI KOMMER ALDRIG ATT FATTA HUR JÄVLA KULT DE VA ATT SE ALLT DET DÄRA!! HÖHÖ

iallafall, efter det så gick vi in till mitt rum och filmade när vi härmade kisse när hon dansar i den dära musik videon FANTA OCH ROSÉ.
Sen fixade vi till imitt rum ( helarumet vart en säng ) och kollade på film och åt chips.. BLLLLÄÄÄHHHHHHHH

Ni kan titta in frida och johannas blogg senare dom lägger ut en video när dom leker hockeyspelare

www.fridawandin.blogg.se

www.johannawahlstroom.blogg.se

Aja de va allt för mej.. ha det bra alla söta vi hörs imorron eller kanske senare ikvälll    PUSSSSSSS&KRRAAAMM

ÄLSKAR ER FRIDAAAA OCH JOHANNAAAA♥♥

P.S KOMMER BILDER SEN, MEN INTE SÅ MYCKET.. TROR JAG (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0