ETT SENT INLÄGG ( I TORSDAGS)

Ja som ni vet så va jag ju med elin hellman i torsdags efter skolan och vi tittade på en video på henne när hon va liten och åker rutschkana, hon höll fan på att bryta nacken av sig, men som sagt hon klarade sig galant, och hon började minsann inte grina men när hennes kompis inte pratade med henne då började hon grina, hmm lite lustigt de dära.
Jag ska försöka fixa in filmen på bloggen så får ni se

ni får se en bild på gullhjärtat när hon gör sin konstiga .. aa jag vet inte vad hon gör egentligen



ja som sagt så ska jag försöka fixa in videoklippet

men iallafall så pluggade vi och tittade sen på idol och hade det mys♥





så har vi elin här då som absolut inte vill vara med att visa sig ♥ 


Nu ska jag väll snart sova, ha det bra alla KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0