I FREDGAS ♥

Så där ja, nu är datan fixad och jag har laggt in alla bilder på datan

Iaf så i fredags hade vi mentorstimme fram till lunch, då vi va på besök på högskolan och testade på massa saker, sen va det bara en lektin kvar, och de va elevensval, då jag gjorde klart min bilduppgift.



Jaa då va det min outfit i fredags





hahah jaa då va det den roliga spegen då dennis sa att han skulle åka hem och göra en egen. hehe
vad säger vi? hmm lycka till dennis :)



Jaa så klart så fastnade vi framför den hära grejen, då man håller i någonslas blixtdosa och när man teycker på knappen så kommer det typ blixt så om man ställer sig vid den gröna "tavlan" och knäpper med den dära saken så blir den en sån dära märklig skugga efter, rätt coolt!



sen efter skolan va det bara att gå hem och sätta på sig träningsskor och en jacka och gå ut och gå, va ute i 2 timmar ungefär, känner mej riktigt duktig, att jag går ut och går ist för att springa är för att jag helst inte ska springa med mina knän, jag har typ på problem med knäna så min läkare sa att jag ska gå ut och gå ungefär 3-4 gånger i veckan, så fick mamma köpa ett par träningsskor för 1900 kr, de va så att jag skulle ha ett par speciella skor så aa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0