TRÖTT

Jaa då har man kollat klart på filmen då, super bra tycker jag

Prince of persia



jag är typ uppvuxen med såna här typer av filmer, min pappa älskar såna här filmer och köper hem såna hela tiden.
jag gillar typ alla sorters filmer, rätt kult faktiskt.

som sagt idag har det bara varit en mys dag för mej, bara varit hemma, med farmor och farfar mamma och pappa, fikat spelat kort, jaa bara tagit det lugnt, så nu är jag uppvilad.

jag gick också och tog kort på lite allt möjligt, vrf vet jag inte?








så har vi brasan ... helt underbart




Så där ja, nu ska jag snart sova, gonatt på er hoppas ni har haft e bra dag

vi hörs imorron

puss&kram ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0