EN TRÖTT OCH MYSDAG HEMMA ISOFFAN

Gomorron alla sötnosar♥

Visst är vädret trist, bara regn, regn hela tiden, jag kan ju iaf säga att det är trevligare och mysigare med snö, och jag har hittat en vinterjacka som jag vill ha, får se om mamma köper den på tisdag.

Jag har precis ätit, och sitter och bara längtar efter att mamma ska få ett sms att mina saker har kommit från H&M




De va det jag beställde, och sen så köpte mamma vinterskor till mej igår



Jag var bara tvungen att köpa dom, så varma och sköna och känns inte ens som om jag hade skor på fötterna.
så nu väntar jag bara på jackan.



Ny vaken..



ehm, jaa det ÖSER ner!!!!!!



hehe titta mina grannar har flyttat in?

Ska nu ska jag lägga mej isoffan och titta tv/film

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0