KRAAAMMMMMMMMISSS

Då har man sätt klart på filmen och ätit god mat, pappa hade varit ute i kylan och grillat kyckling.. mumms, så man åt kyckling med potatisklyftor med sour gream and union smak, och persiladesås, jättegått verkligen.

nu sitter man här framför datan och fixar med mina naglar, naglarna på pekfingrarna och lillfingrarna har ju gått av

jag ska fixa med mina naglar extra mycket nu i vinter, för på vintern är det trorrt ute och då spriker naglarna väldigt lätt,  så för att stärka mina naglar så dom blir starka och inte ska spika ska jag smörja mina naglar med matolja 2 gånger i veckan, man ska gnussa in oljan i naglarna och sen inte röra någonting för att liksom låta oljan torka in.

min mobil har inge batteri och därför har jag inte kunnat tagit nå kort idag, jag ska ladda den övernatten så att jag kan ta kort imorron och lägga in ♥

ha de super, ser senare PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0