STUDIEDAG

hejsan, kom hem från stan för ett tag sen, jessika köpte skor och en tröja, och jag gick för att kolla min jacka, om de fanns min storlek kvar, och det fanns det, så imorron blir det att köpa jacka med mammsen.

och nu har vi suttit vid datan ett tag och gjort egna tröjor och trosor, grymt snygga och sexiga, speciellt trosorna!

se själv


BAM BAM BAM


BAK                            FRAM




JÄVLA HISS!
vi skulle upp till våning 3 med hissknappen kunde inte,  kunde tycka på alla kanppar utom 3-an.. kul..
sen kom det någon som jobbade där, och tryckte in någon kod, sen kom vi till våning 3, jessika skulle ha 400 av sin mamma till att köpa skor!







ehm, jaa på bussen (A) jag och älsklings jessssika ♥

KRAMISSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0