ÄNTLIGEN FREDAG ELLER VAD SÄGER NI?

hejsan alla underbara solstrålar idag är det fredag och det väll inspark vad jag har förstått men jag ska inte gå, utan vara hemma och mysa med mej själv, näärå jag vet inte vad jag ska hitta på faktist, vi får se hur det blir.
Men iaf så har skolan gått jätte fort idag tycker jag.
Jag gjorde inte mina naglar igår så jag och syrran ska väll snart fixa det, sen ska jag greja med lite andra saker
Jag tänkte lägga upp lite bilder nu men dom är inte från idag, inte så mycket bilder men det bli mera bilder ikväll, då kommer det lite bilder från skolan idag.

Känner att jag måste börja ta mera kort, men jag har typ världens dåligas kamera så bilderna bli typ skit konstiga.. menmen ska försöka bättra mej.




Här ligger jag och Frida på en bänk i skolan, en sån dära dag då man går länge iskolan och bara vill hem och sova, trötta var vi så vi la oss på bänken en stund (A)



En gammal bild på Jessika men jag kände att jag ville lägga ut den för jag saknar jessika i mörkt hår, nu är hon ju ljushårig. Men otroligt fin och söt i både ljust och mörkt hår. Älskar dej hjärtat(L)

''

haha, har sitter jag fult konsentrerad på en bildlektion en måndag tror jag
Vi ska rita våra rum fårn någon konstig vinkel eller vad man ska säga, vet inte vad det heter (A)



Ja bilden är ju knäppt för ett tag sen och jag är en sån som inte gillar att vara med på kort som ni kanske märkt(A) skulle lagt ut en grymt fin blid på Frida men det fick man ju inte :/ 



som ni ser gillar inte att visa mej..  men jag lovar att det kommer mera biler senare idag där man ser mitt ansikte!



puss och kram vi ses senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0