JAG ÄLSKAR DEJ YASMINE ENGSTRAND!!

Ja nu är man hemma fårn yasmine, och så klart så mår man mycket sämre nu att just jag ska bli sjuk.

Aja som jag sa så skulle jag ta kort på burkarna och tuggummipåsarna och det har jag gjort också!

pantburkarna är sammanlagt 98 stycken och tyggumipåsarna tror jag va 135 stycken vi har räknat ut hur mycket pengar vi har lagt ner på tuggummin, sammanlagt blev det 2700 kr men egentligen är det mera för att yasmine har typ kastat helften -.- SMART  så egentligen ska det bli 5300 kr på bara tuggummin :O




Det va alla burkarna nu kommer tuggummina



Och det ska bli MER!

nu kommer bild på mina naglar och från igår kväll



Så där vart mina naglar




När jag och yasmine sitter på skoltaket och snackar

Nu ska jag nog sova snart så får vi se om det blir skola för mej.

Puusss ha det bra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Moget att samla på massa skit lägg ner och väx upp bäbisar!

2010-09-05 @ 22:39:07
Postat av: AGNES

Svar: så nu är man en bäbis också?

ska vi lägga ner bara för att du säger det?



om allt är så fel med min blogg vrf läser du den då? läs någons blogg som är MOGEN DÅ!



du vågar ju inte ens säga vem du är? hur moget är det då?

2010-09-06 @ 10:01:30
Postat av: Anonym

va de de ända du kunde säga, jävla tönt! su ska ha spö



som alla redan säger att du ska få

2010-09-06 @ 11:35:18
Postat av: AGNES

Svar: ja det märkte du väll?

kan du säga mej en anledning vrf jag ska få spö?



säg vad jag har gjort alla för att vara värld att få spö?!!

2010-09-06 @ 13:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0