DÅ VA MAN SJUK IGEN

Hejsan alla!
Gud vad jag tycker att helgerna går fort men veckodagarna går så otroligt långsamt, det va ju nyss Fredag men nu är det plötsligt Söndag och imorron äre skola igen vilket jag inte alls gillar! Men jag vet inte om det blir någon skola för mej imorron, jag känner mej inte så pigg och har så otroligt ont i halsen och igår kväll kunde man knappt andas, jag känner verkligen att sommaren är påväg bort på mornarna när man cyklar till skolan håller man ju på att frysa häcken av sig, och jag har ett litet problem jag har ingen jacka som passar mej och när det ändå snart är vinter så känns det onödigt att köpa en höstjacka som jag ändå inte kommer använd senare, och jag kan ju inte gå runt med en tjock dunjacka nu liksom

men iaf så vaknade jag väldigt tidigt på grund av att det va bastu i mitt rum, hade också somnat med datan bredvid mej som va på och allt, hm välldigt smart av mej (A)

Jag hade tänk att lägga upp en bild på hur mina naglar vart men nu stack syrran ser på stan precis så hon kan inte hjälpa mej att ta kort så jag lägger väll upp bilden senare.



Här sitter man nu och har ingenting att göra, va hos frida en liten stund men sen åkte jag hem igen, träffar väll yasmine senare ikväll älskar dej hjärtat. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0