LOOK AT YOU

BRY ER INTE OM INLÄGGET DET ÄR TILL EN PERSON SOM BÖRJAR PÅ G!


Jaah vad ska man säga, jag sitter här framför datan och försöker att plugga in min engelska läxa tills imorron men det går ju så klart inte så bra för mej, jag sitter bara och stänker på annat vilket jag ofta gör när jag blir nervös. Och jaa jag är verkligen nervös, det är liksom JAG agnes alexandra åhed som är den personen om alltid ska göra bort sig, antligen så säger jag helt fel saker till dej, eller så skriver jag för ofta eller för mycket.. då tänker jag liksom ( men agnes sluta skriv så ofta till honom, han kommer ju tro att du är knäpp) så går det några minuter och jag har trykt ner dej och försöker göra annat, men det finns alltid någonting som jag vill säga till dej och då går det inte att låta bli.. jag vet inte va jag ska göra jag dras som klister till dej.

Den känslan jag har för dej har du förmodligen inte för mej. Men det är så svårt att veta när du är seriös? när du menar det du säger till mej?

enligt mej så försöker du undvika mej och då känns det helt fel av mej att fortsätta skriva med dej, iförkej som att det är alltid jag som börjar skriva, alltid jag som frågar saker, medan det känns som om du undviker mej, antligen ska du plugga, eller gå och duscha, eller kanske gå och äta eller gå ut, alltid samma varie gång, när jag frågar säger du. vrf tror du att jag undviker dej? bla bla bla..  och du vet vem du är, om du läser det hära så snälla bestäm dej, bestäm hur du vill göra, lek inte med mina känslor, för det sårar mej..

du behöver inte säga hur du gör, jag märker vad du väljer, vill du så pratar du med mej och inte kommer med massa bortförklaringar att du lär dra så fort jag skriver, och är intresserd och inte väntar en timme innan du svarar och man kommer absolut ingen vart om man inte pratar med varandra och om man håller på så hära som vi gjort sen skolan börja, innan va allt perfekt.
vill du inte så kan du ju fortsätta på samma sätt för då förstår jag du säger nej till allt och då slutar jag och går vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0