DANS IGEN DÅ

Jaa då har man precis kommit hem från stan, jag va ju och dansade RAGGA idag med jessika och alicia, det gick väll bra dansen har börjat gå in och jag kommer nog ihåg allt, så v får se hur det går nästa vecka
Nu sitter jag bara här framför datan och gör ingenting idol tog ju precis slut när jag kom hem-.- så jag får väll ta och titta på någonting annat eller jaa först ska jag hoppa in i duschen och sen bara ta det lugnt




haha jaa mobilnördarna här dåe




inne på svenskan när vi sitter och försöker förstå nå FERB skit? :S



Så hitta men det hära under våra böker?(A) haha jaa vad vi skratta
så står det liksom  snyggaste kuken så en pil som pekar mot ja den stora kuken dåe(A) haha jaadu jessika



och efter skolsan drog vi ju ner på stan för att dansa kl 7 så här sitter vi nu och det är väll en 20 min kvar tills vi börjar.

Vi höres imorron puss ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0