äntligen få släppa taget

hejsan mina kära vänner 
va väll ett tag sen som jag skrev tycker jag..  har inte funnits nått att skriva om, har ju varit sjuk måndag, tisdag, onsdag, så var bara i skolan på torsdagen och på fredagen.. igår så träffade jag iaf annaL och vi snackade och nu är det väll bra, sen på ikvällen så var jag hos frida med andy putte och anna kom förbi en stund sen drog dom till stan och jag och frida drog ner till fridas pappa och snackade och myste sen somnade vi, idag har jag varit på stan med syrran, fick med mej lite hem men det tänker jag inte visa ibloggen en, HEHE. 
Idag vet jag inte vad jag ska göra jag hoppas verkligen att frida kommer hit så vi kan hitta på nått 
ha det bra så hörs vi senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0