JUST BE YOURSELF

Hej vänner, äntligen börjar det bli sommar eller hur?

I torsdags natt så fick jag ju bara sova i 2-3 timmar för att jag skulle till sjukhuset på fredagen vid 11 och göra någon hjärn koll och då lärde jag sova när jag kom dit, det gick bra, och sen så var jag med jennifer resten av dagen.
Idag vaknar man och ser det fina vädret och springer ner och lägger sig på altanen och solar, sen hoppa jag in i duschen och drog till stan med jennifer, fick med mej en tröja hem 

ikväll så grillade vi, verkar som att månag gör det idag, har gått utan jacka hela dagen har varit underbart!

Ska snart dra mej till jennifer, vi ska hitta på nått med dennis och johan!

ha en super bra fortsättning på ikvällen nu puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

bloggarN

2011-04-26 @ 21:07:33
Postat av: Anonym

bloggarN

2011-04-26 @ 21:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0