DAG 1: PRESENTERA MIG SJÄLV!

Som alla vet så heter jag Agnes jag är 14-år men fyller 15 den 20 mars så de är ju snart. Jag bor i Hille med min mamma pappa och min syster Elin. Att bo i hille är rätt lugnt, en bit till skolan bara men det funkar ju att gå, tidigare bodde jag rätt så nära men flyttade till nybyggt hus typ förra året vilket blev super skönt. Jag gillar dock inte skolan, vissa ämnen är kul men andra hatar jag. Jag älskar att umgås med mina kompisar gå på stan och lite såna saker.
Men jag är inte så speciellt sparsam med pengar, pengarna rycker direkt när jag fått dom vilket inte är så bra lär lära mej att spara pengar.
Jag dansar jumpestyle och zumba, och så gymmar jag 3 gånger i veckan, eller ja jag försöker att hinna med att gymma 3 gånger varje vecka.
Jag är nästan alltid glad, jag har lättare att vara med killar en med tjejer känns som om killarna accepterar mig mera jag gillar mer att vara med dom.

har inget mera att skriva, bara att fråga nått om ni vill veta mera. Ska dra för att prova en sak som syrran köpte idag 

Kommentarer
Postat av: Frida

hej, har några frågor

hur lång är du?

vilken skola går du i?

och är ditt hår svart eller mörk mörk brunt på gränsen till svart?

2011-02-04 @ 16:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0