DAG 2: MINA FRAMTIDSPLANER

Ja, nu hade jag tänkt berätta lite om vad jag har för framtidsplaner.
Jag har ju skrivit tidigare att jag vill bli egen företagare i inredning tillsammans med frida, eller någon slag advokat. Medans jag pluggar till det så tänker jag försöka få ett jobb på ett café eller nått så att jag tjänar lite pengar. Jag vill dock ha barn vid 22-23 och innan det vill jag ha rest utomlans till olika ställen i några månader.
Jag vill bo i ett stort snyggt hus, som jag själv designat jag vill ha 3 barn, kön spelar dock ingen roll, men 2 pojkar och 1 flicka skulle sitta fint. Jag vill att min kille ska vilja hitta på saker, komma med överraskningar, att ibland utan anledning kommer hem med en present, en kille som jag kan lita på, berätta saker för så vill jag ju så klart att han är snygg fin form.
Jag vill flytta hemifrån runt 19 tror jag, dock inte själv utan med kompis eller kanske kille, beror ju på om man har en osv.  När jag fyllt 18 år vill jag tillsammans med mina kompisar åka utomlands med dom.
Man har sina drömmar, men man vet aldrig om dom kommer att slå in, att hitta en kille med dom alla dom egenskaper som man drömmer om är väll nästan omöjligt men vi får väll se vad som dyker upp♥
KRAM
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0