DAG 3: MIN FÖRSTA KÄRLEK!

Mh, ja min första kärlek
Jag kommer faktiskt inte ihåg det första ögonblicket, jag har känt den här killen ända sen förskolan, gott i samma klass upp till 4-6 då han gick i min paralellklass sen när vi började 7-an hamna vi i samma klass igen.
Vi var tsm när vi gick i 2-3 det gick lite fram och tillbaka, men i den åldern är det ju inte den slags kärlek som man har när man blir äldre. Vårat förhållande till varandra vandrade till och från hela tiden, sen när vi vart tsm i slutet på 5-an till 6-an då vi var tsm i 1-år och 3-månader, men de var väll inte heller liksom riktiga kärleken typ.
När det då tog slut mellan oss trodde jag aldrig att det skulle bli vi igen, jag var liksom sten säker, men liksom varje dag iskolan var så svår jag var så glad med ändå så ledsen, han var alltid så fin jag fick rysningar som gick igenom hela kroppen.
Då en dag, då han helt plötsligt ville ha mej tillbaka, åh jag vart så glad att jag nästan började gråta, det kändes så bra. Det varade i några månader och sen tog det slut igen.
och det var vårat sista förhållande och sen dess har det slutat till att vi är vänner, men det dära sista förhållandet var nått alldeles extra, de var kärlek för mej, sen när det sprack vart jag deprimerad, den natten sov jag ingenting, nästa dag sov jag hos frida, jag sov hos henne hela veckan, jag somande med ögonen fyllde med tårar, och åt inte och jag ville absolut inte hem, jag klarade inte av att se in i mitt rum, för i detta rum har varit med om det ena och det andra.
Det var det hemskaste jag varit med om i hela mitt liv. 

Men kärleken till honom är obeskrivlig ♥
Att jag alltid valt att dra mej tillbaka med nya förhållanden till honom varje gång var för att han har alltid funnits som en extra del i mitt hjärta, liksom alltid betytt någonting, och kommer alltid att göra det.
När jag tror att han är ute ur mitt liv så är han inte det, han finns alltid där inne någon stans.
De var min första riktiga kärlek nått som jag ALDRIG kommer att glömma ♥
Dom flesta vet vem han är.
men för dom som inte vet så är den finaste människan på jordens namn: Dennis Mickelsson



Bjuder på en gammal bild på oss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0