DAG 4: ETT ÖGONBLICK

Ja, ett ögonblick som jag var med om, hände i somras. Jag följde med en kompis till ett ställe, där vi skulle campa över helger, det var skit mysigt där, efter någon timme då vi satt upp vårat tält och fixat husvagnen och bytt om osv drog vi ner till typ en liten strand med brygga och några båtar.
Vi tittade in stället och väntade in resten av folket som skulle komma dit. Då det kommer en båt, både jag och frida vart fan knäsvag, där längst fram på båten stod världens vackraste kille. Fick ögonkontakt med honom, jag ville bara gå fram och säga nått, men då ringer fridas mobil och de var dags för oss att gå och äta, så det fick vänta...
Det var precis som i en film, killen kommer där på båten vinden fläktar och man får ögonkontakten. En smal lång kille med blåa ögon och lockigt hår.
Vad tror ni hände? hihi mer delar jag inte med mej tyvärr lite för provat tycker jag ♥
men en underbar helg var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0