DAG 5: MIN SYSTER

okej då var det dag att berätta lite om min syster♥
Min syster heter elin, hon är 17-år fyller i juli så då blir hon 18-år, min stora syster har redan blivigt så stor, nyss var vi små och lekte och bråkade.
Mellan mej och min syster idag är allr super bra, förutom när det blir lite tjaffs om kläder osv, men det glömms snabbt.
Syrran finns hos mej när som helst, vad som en händer så vet jag att hon finns där, även om jag gjort fel, jag kan säga allt till henne och lita på att det stannar där.
Om jag är ledsen eller nått, och gått hem från skolan eller någonting så kommer hon hem till mej, då vi pratar osv, jag och elin kan sitta och prata med varandra då vi kan sitta och böla båda två ( när det gäller killar )
Hon ger mej mycket tipps om jag är i problem eller någonting annat, hon hjälper mej att pugga, och hjälper mej med läxorna, kanske för (mycket) hehe
det är helt underbart vilken syster jag har, det är inte alla som har en sån syster inte.
Min syrra är då super super bra på att rita, ( jag lägger upp några bilder sen någon gång )
syrran och jag är faktiskt inte alls lika våra föräldrar, inte vad jag elin och mina kompisar tycker iaf, dock är vi välldigt lika varandra eller inte så värst men man ser att vi är syskon iaf 
Min syster är en utav mina läsare här på bloggen så därför vet jag att hon läser det hära. Så jag vill bara säga att jag älskar dej elin mer en allt på denna jord, finns ingen bättre syster en dej.
PUSS PÅ DEJ SYRRRAAAN !!!! ♥♥

Kommentarer
Postat av: elin

du är ju för underbar, love you sweetie <3

2011-02-07 @ 20:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0