HELGEN!

hej! Igår på lördagen tog jag det först lugnt, sen var jag med dennis, vi åkte till konsum och köpte godis sen var vi bara hemma ..... 
Sen gick jag till jennifer vid 12 tror jag, hehe hon hade somnat i soffan, vi sitter och kollar på tv till 2 ungefär, då kommer hennes pappa hem från stan. Men vi snackade lite grann jag och jennifer, sen gick vi och la oss. 

och idag har jag jobbat matte sen så har jag och jennifer dansat jumpestyle och sen åkte vi hem till mej och dansade mera 
Jag har haft en riktigkt mysig och trevlig helg och nu är det dags för skola och sen är det sport lov ♥

har tyärr inte heller tagit några bilder ihelgen..
ni får bilder imorron  KRAM

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men haha gumman, jumpstyle stavas inte med ett e efter jump! Var bara tvungen att kometera! Men jag älskar dej lika mkt ändå <3 pusssssss

2011-02-20 @ 22:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0