SÖNDAG

Hejsan vänner ♥
Som sagt så blogga jag inte igår, men vi hade iaf gäster, några som mamma kände vi åt men vi gjorde inte så mycket snacka osv.
Idag åkte jag och jennifer ner till stan vid 2 ungefär och sen var det dans kl 4 till 5, och nu kom jag hem för ett tag sedan och duschat och allt, ska snart äta och sen blir det nog att jag åker till frida och sover där vi får se.
Vi har ju prov hela den hära veckan  vilken ska bli skit kul.
fredags
.
.
en tjock decci som kliar sig -.-
i lördgas
.
det jag köte:
jeans på gina tricot 199kr
linne gina tricot 199kr
armband 99kr


Kommentarer
Postat av: jennifer

snyggt det blev med kläderna! puss <333

2011-02-07 @ 17:10:26
URL: http://jenniferlinderstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0