SVAR PÅ KOMENTAR

Anonym om TISDAG&ONSDAG!!: Hej jag har några frågor. Vart fixar du dina naglar? Hur mkt kostar de? Hur ofta fixar du dom? Betalar dina föräldrar elr du själv? Hur har du råd med de?:p . . SVAR: jag fixar faktiskt inte mina naglar hos någon, jag fixar dom själv, jag köper gelé och en spray som aktiverar gelén, jag målar ett lager och sen sprutar jag med sprayen det gör jag 2-3 gånger sen målar jag dom med naglak som jag vill ha dom. Men innan man målar med nagelak så ska man ha nån speciell fil och fila uppe på gelén så den blir slät. Jag lägger upp bilder imorron så fort jag kan på hur gelén och sprayen ser ut + filerna. Gelén kostar 65 och sprayen 55 det kan man köpa på åhléns. Sen har jag inga nagel tippar jag har så pass långa endå men ska du ha tippar med så köp ett helt gelekit med tippar gelé nagelfil och spray med det kostar väll runt 130 160 kr ungefär :) KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur får du glittret på naglarna då?

Kjam

2011-02-11 @ 06:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0