FREDAGS KVÄLL MED FRIDA

Idag så var det jobbigt att komma upp ur sängen. Var jätte trötta båda två, men det gick.
Idag var det jätte stressigt på mocca, men det gick bra. Nu var det ju sista dagen, och nästa vecka är det skola igen, kommer sakna dom på mocca, alla som jobbade där var super trevligt och jag gillade dom.
Efter praoen åkte jag och frida hem till mej och sov, jag hade ont i huvve och såg suddigt, men blev bättre sen.
Nu sitter jag och frida och kollar på film och myser
.
.
plastpåsar på fötterna för att hålla skorna torra hehe, rätt kul svårt att gå iaf, halkigt
ja, jag och frida fick göra våran chocklad själva idag.. dom vart ju skit fina...!
.
maten, som heter PARIS super god.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0