ONSDAG

Hejsaaan, vart inge bloggande igår, hade jobbat matte hela kvällen och fick magknip så jag orkade inte utan gick och la mej ist.

Idag har jag varit i skolan som vanligt och sen bara kommit hem och pluggat NO och MATTE tills nu, ur tråkigt.
Ska ta en dusch nu och sen lägga mej i sängen tror jag.   Idag slutade dagen lite speciellt och överraskande så kommer nog sova gott inatt ♥ 

men som jag sagt tidigare så tippsa mej gärna vad ni skulle vilja läsa i min blogg och om jag ska bättra på någonting, för jag vet själv inte vad jag mer kan göra en att skriva vad jag gör om dagarna och vad jag köper när jag väl gör det då. 

.
de var min outfit igår.. vi var dock på någon super tråkig teater på spegeln -.-
känner mej skit ful i korta naglar, mina långa sprack så jag klippte av dom så börjar jag om från början
och det har var min outfit idag, hehe på morron när jag borstar tänderna 
en jätte fin blid på min elin idag  så söt gumman älskar dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0