LÖRDAG MYS MED BÄSTA TJEJORNA

Hejsan hejsan, jennifer och elin har nyss dragit, vi har haft skit kul ikväll, lyssnat på all sårts musik dansat som fan skrikigt skrattat och aa ALLT.
elin kom hit med godis chips och läsk, vi har små snaskat en hel del 

Elin och jennifer mina bästa tjejor, varenda gång vi har haft en sån här tjejkväll hemma hos mej har den varot skit kul, ni lämna huset fulla med skratt.. ni är då äkta vänner ni, helt otroliga vad roliga ni är 

vet inte vad jag mer ska säga, eller jo att jag ska lägga mej nu tror jag, och snacka skype med jennifer såklart och bara tagga till resten av dagarna som är kvar på detta lov 
här kommer bilder
min outfit idag

.
.
.
- agnes jag älskar din rumpa 
- haha jaha okej 
- den är skit mjuk, liksom gelé 

.
.
.
.
.
.
.
.
.
haha jaa ungefär så 
vissa bilder är as dåliga men det är för att dom är tagna av iphone 4 kameran som är på framsidan, vi bjuder på bilderna HA DET BRA ♥♥

Kommentarer
Postat av: elin

HAHAH jag älskar dig hjärtat, du och jennifer är bäst! <3

2011-02-28 @ 17:56:53
URL: http://eelinhellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0