HEMMA

Hejsan, nu är jag helt ny duschad och fräsch, åt lite när jag kom hem och nu ska jag göra matte och no läxa sen lägger jag mej i sängen lyssnar på musik och bara slappar med mobilen  Var dock skit härligt att köra zumba idag, det är faktiskt skit kul. Kanske gymmar en sväng på lördag får se om jag hinner annars är typ jumpstyle på söndag längtar.
i jumpstyle använder man benen hela tiden och armarna gör man lite som man vill med. Det är skit kul, det är bra träning och det förbättrar konditionen. Det är en dans som jag kommer att fortsätta med varje termin tror jag♥
.
.
nå gamla bilder, men skiit samma

Kommentarer
Postat av: jennifer

haha, va söta vi/ni är! ;) <3333

2011-02-07 @ 17:08:47
URL: http://jenniferlinderstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0