MÅNDAG EN DAG PÅ MOCCA

Heejsan mina kära vänner♥
Idag har jag haft en toppen dag, vaknade bredvid frida imorse när larmet ringde, jag vart nog pigg direkt var hyper och börja skratta som fan, frida fatta ingenting och var typ skit trött. Vi gick ner och åt frukost framför tv MYSSSS
sen var det bara att fixa sig och sen ta 20 över 9 bussen till stan.
Vi praoar ju på mocca, de var skit kul, dom som jobbar där är jättr trevliga och roliga, var också  andra där som praoade samtisigt vilekt var mindre bra de vart så trångt, men det funkar, en så länge är dom ganska tysta av sig men dom kommer snart att prata mera.
Vi fick ju gratis mat där, och så fick vu mjukgass till efter rätt 
vår outfit
.
.
vi sorterade gals
.
.
när vi kom hem var jag duktig och jobbade matte
.
bad myss med frida
nyduschad och fräsch
sover hos frida inatt igen så nu blir det titta på film och sen sova ha det bra PUSS och KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0