TISDAG&ONSDAG!!

Hejsan
Nu tänkte jag gör några inlägg och vi börjar med vad jag gjorde igår. Igår så var det prao på mocca som vanligt, med frida och vi slutade 2 timmar tidigare precis som i måndags, vi gjorde lite allt mjöljigt. Sen tog vi bussen hem till henne hämta grädde och pakning, frida skulle då sova hos mej. Vi gjorde semlor, mummmssss
Idag så var det som igår jobb på mocca sen hem till mej, fast inatt sover jag ensam, ska till skolan halv 9 på nå elevrådkonferans sen skjutsar mamma mej till astma läkaren och sen ska jag till mocca igen. Sem blir det zumba med jessika
Fixade också mina naglar idag hihi.. ni får se bild längre ner.
föst blir det bilder sen
TISDAGS


.
MYSPYS FRUKOST
.
efter att ha skruvat upp alla flaskor pluss lite till har vi typ vidrigt sår på fingret -.-
frida och jag springer runt i moccas källare  heheh!!
.
.
.
.
.
sen hemma när jag bakar semlor hehe mjöligt -.-
sen var det natti
ONSDAG


.

.
.
.
.
mina naglar till sist
hehe KRAAAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag har några frågor.

Vart fixar du dina naglar?

Hur mkt kostar de?

Hur ofta fixar du dom?

Betalar dina föräldrar elr du själv?

Hur har du råd med de?:p

2011-02-10 @ 09:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0