it's only you and me

Hejsan, idag i skolan har jag känt mej super dålig, haft ont i halsen, öronen och vart as trött.. förkylning ingen -.-  det är as drygt.. men iaf så drog jag och jennifer hem till mej efter skolan, åt mellis sen tog vi bussen in till stan med jessika och frida, jag och jessika skulle dock på zumba, men den började nästa vecka.
Frida köpte ett par skor och sen tog jennifer en fika och sen va det bara att ta bussen hem igen, och nu sitter jag här och ska duscha snart och sen lägga mej tror jag 
glöm inte att jag har fågestund, fråga vad ni vill ♥
bebisar
.
min jennifers och fridas lunch idag
.
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kom det sig att du började blogga?

vad gillar du mest att göra, vad gör dig glad?

tränar du nånting på fritiden och isånna fall vad?

har du något/några mål med livet? något du vet att du vill göra innan du dör? :)



Kram! <3

2011-01-20 @ 19:26:52
Postat av: nils

har du någon gång drömt om filip? ;);)

om du kunde, skulle du tagit filip på bröstet?

vill du slicka på filips vältränade mage?

2011-01-20 @ 20:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0