MIN HELG ♥♥♥

Hejsan, har inte bloggat i helgen, har inte haft tid till det.
Men i fredags var jag jennifer och elin på restaurang och åt, sen åkte vi hem till jennifer och tittade på 2 filmer.
.
Sen på lördagen så vaknade jag upp hos jennifer, drog hem till mej duscha och packade ihop täcke kudde osv för jag och jennifer skulle till stan och sova hos sara, med lisa och wilma, i saras källare typ.
Vi hyrde den till 12 först men fick höja till 4.. hihi, haft skit mysigt och as roligt verkligen, en dag jag kommer att minnas och en dag som verkligen måste göras om, och det ska vi ordna.. så idag har vi städat källaren, va hade typ popcorn krig typ.. inte riktigt med nästan BUSIGA
.
.
Nu har jag duschat tagit ett glas med blåbärsfil, och fixar naglarna, är som sagt skit trött och lägger mej nog tidigt idag, hoppas ni haft en toppen helg, för det har jag haft 
KRAAM PÅ ER
börjar med fredag:
.
hk
.
.
min mat
jennifers och fridas mat
känner mej ganska kort ...
jag och frida jämför våra ben, sluta med att jag blev sur
A - vill också ha så smala ben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
F - men agnes sluta!!
NU KOMMER FREDAG
matlagning hos sara    TACOS
.
.
.
flum, fråga mej inte vad vi gör, men jag bjuder på bilden (A)
söta wilma
.
.
sara wilma lisa jag jennifer
sara sover längs ut till vänster
sen wilma
sen lisa
sen jag
och sen jennifer i soffan längst till höger
.
.
.
.
2 ganska trötta tjejer eller vad tror ni?
.
mys min plats
så var det godnatt
söndag då
gjort manikyr, bild tagen från google

Kommentarer
Postat av: LISA

världensbästa helg <3

2011-01-17 @ 18:13:00
Postat av: LISA

världensbästa helg <3

2011-01-17 @ 18:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0