TORSDAG

Hejsan♥
Idag har jag varit i skolan, jag var med till lunch och sen sista timmen, va iväg med mamma till nått "möte" på bup, det gick bra tycker jag, ska dit igen sen, vad saken handlar om är inget jag vill nämna i bloggen, inget intressant heller satt 
Sen drog jag jennifer och frida hem till mej, rakade benen för vi skulle till fjärran höjder för att bada och simma lite, men de va nå relax sak i stora bassängen för vuxna och dom andra poolerna var avstängda så vi drog till ett fik och käkade kladdkaka.. hmm inte bra men men 
.
.
Igår va jag, jessika, jennifer och frida på stan och köpte hårfärg och sen tog vi dagens pasta på kaffet på flanör        ( sämst på att komma ihåg vad dom heter ) hihi
Här får ni lite bilder
.
.
Från idag
dagens pasta va typ pasta, kycklig och kurrysås (satavning) hehe
.
KRAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0