FREDAGS

Okej, igår efter skolan, drog jag och jennifer hem till henne, vi åt och sen mös vi framför tv, snacka med oliver, gustav, lukas och någon till, sen så ville dom att jag och jennifer skulle åka in till stan och kolla på innebandy.
Så jag och jennifer duschade sen drog vi in till stan, kom dock sent, och vi hade ingen lust att titta på innebandy faktiskt, vi tog en cola på max och gick runt lite på stan, sen bestämde vi att träffa grabbarna en stund, sen vid 11 halv 12 tror jag, tog vi bussen hem till jennifer och somnade ganska snabbt.

Idag har vi bara degat och inte gjort någonting typ, och nu är jag hemma, får se om jennifer kommer hit senare 
kvällens outfit 

jag och jennifer tjocka i oss lite pizza igår då 
imorse när jag hade vaknat hihi

sen har vi mej här igen, med träningskläder, as sköna, tröjan saknas bara, men det är en vanlig vit lite kortare tröja ♥ as sköna jag lovar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0