TOPPENNATT, TANDLÄKARE OCH EN TRÖTT AGNES

hejsan, jag glömmer bort att blogga, men igår så åkte jag ner på stan för att möta frida utanför mocca ett café uppe vid söder, vi ska ju även praoa där. Ett jätte mysigt ställe iaf
Sen följde frida med mej hem och bestämde att hon skulle sova hos mej, vart väl mysigt men skype snack hela natten -.-  eller frida sov jag var vaken och snacka med mina gobitar såklart Sen ringde fridas alarm då det va dags att ta bussen till tandläkaren, när vi väl va där va jag så trött att jag höll på somna när som helst, sen när hon var klar va det bara att ta bussen hem till mej igen, och då jag la men ner och sov en timme för sen va din min tur att åka till tandläkarsen -.-  inga hål som sagt har aldrig haft hål heller känns bra.. nu snackar jag med jennifer och ska vara social med henne, hörs senare
.
.
.
.
KRAAM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0