VILKEN DAG

Idag så vaknade jag av att ingen var hemma och att min fågel skrek? hmm så ovanligt..
ringde jennifer hoppa in i duschen kom på att mamma och pappa jobba och att syrran hade skola? hehe..
fixade mej, men märkte att syrran tagit med sig det mesta-.- vart på dåligt humör direkt..  sen var det bara dags att gå ner och sätta på sig träningsskorna och tralla till jennifer.. fick damp då också )- jennifeeer!!! jag kan inte gå utan musik och mamma har ju lagt mp-3 spelaren någonstans och mobilen har inge batterii!!) haha sen tog det typ 20 min till innan jag kunde börja gå då jag hittade en gammal mp-3 men abba låtar på-.-!! 

kolla klart på en film hos jennifer sen gick vi ut och gick och nu är jag hemma 
.
.
= jennifer
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0