I LOVE IT

Hej, jo senast jag blogga var det om min födelsedag osv, helgen har ju varit grym, haft hur kult som helst.

sen i måndags var jag sjuk, så jag stanna hemma från skolan men gick på tisdagen, sen var vi lediga idag så jag och jessika sov hos frida inatt, så igår hade vi sjukt roligt hemma hos frida, andy var hos oss till tror jag. 
Jag vet inte riktigt om jag var i min egen kropp igår, vart helt borta och knäpp men aya det gjorde bara kvällen roligare 
idag har vi 3 spenderat dagen på stan, kollat runt lite och ätit lunch, jag fick med mej ett par skit snygga trosor hem och mamma ska köpa bh till mej sen 

nu ska jag bara lyssna på musik och sen sova ha det bra vi hörs
ni får bilder sen ihelgen också
.
.
.
haha jag och jessika typ samma min 
.
.
igår:
.
.
.
.
.
.
.
.
jag och andy 
den här bjuder jag på bara för att den är så jävla ful, och att jag ser mega fet ut 
+ så börja frida garva när vi låg så långt nere när vi hade hela sägen att ligga på!
men ärligt talat så var det rätt skönt att ligga så där!
tripp trapp trull
.
.
.
.
liksom godmorron världen!!
.
så drog man te stan!

frida har varit lite små arg hela dagen idag, så hon ville inte vara med på bild, hon kan tydligen inte le i bestämd tid, så när jag kollade igenom bilderna efter att lägga ut några ( många ) så ser jag att det knappt finns någon på frida, och inte på yasmine heller tråkigt nog.. 
Ett minne för livet, varie gång jag går in hit så stannar hjärtat ♥
ser ni ljuser där borta? tänk att man fyller hela badkaret så att ljuset välter och släck så man flyttar upp det ifrån vattet och ställer det på badkarskanen..

Kommentarer
Postat av: jag agnes!

bara jag och 2 andra som fattar det sista med badkaret och ljuset! så fundera inte så mycket på det :D

2011-03-23 @ 21:47:13
Postat av: anna.l

haha vadå ser fet ut, du är fet..

2011-03-25 @ 12:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0