ONSDAG KVÄLLEN MED MINA TJEJOR!

Ja nu får jag ta och skriva om vad jag frida, jennifer och elin gjorde igår.
Jag och frida vankade hemma hos mej vi duschade sen drog vi hem till frida, då kom jennifer dit och vi fixade oss, sen tog vi bussen ner till stan och mötte elin på söder, vi skulle äta på Mezopotamya vi åt skit godmat, vi satt och snackade hur länge som helst om allt och inget. Sen drog vi till Mocca och fikade och snackade mera och myste.
Vi tog bussen till jennifer myste ihop oss framför tv och kolla på big brother sen åkte alla hem.

Här får ni bilder från igår kväll 
fina jennifer
maten jag och jennifer åt.
så elin hon var skit fin
jag och jennifer
.
.
.
.
.
min outfit
.
.
.
.
så fina mina älsklingar, hade en underbar kväll med er och vi måste göra om det
älskar er gobitar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0