SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Anonym om FRÅGESTUND:
varför ljuger du hela tiden?

hm? varför jag ljuger?, vad har jag ljugit om?
alltså, alla ljuger någon gång mer eller mindre, visst har jag ljugit ett antal gånger i mitt liv, det har nog du också gjort, men berätta vad du syftar på så kanske jag kan ge dej ett svar på det 


elin om FRÅGESTUND:
vilka är dina bäst vänner?
hur gammal ska du vara när du får barn?
vart köper du helst dina kläder?
vad ska du bli när du blir stor?
:)

1. ingen av mina vänner är nog bättre en den andra, alla har olika "delar" i sig själa eller vad man ska säga, men iaf så är det Elin H, Jessika A, Jennifer L, Frida W, Yasmine E och Carro W
.
2 Jag vill vara mellan 22-23 år 
.
3 H&M, Gina tricot och BikBok
.
4 jag vill bli advokat som jobbar med barn som blir utsatta för misshandel hemma eller någon annan stans, eller så vill jag bli egen företagare i inredning 


Anonym om FRÅGESTUND:
Vad hände mellan dig och Anna lundqvist?
Berätta!! 
Är du oskuld? 
Är din föräldrar bra för de? 
Är du feg? Har hört de :)

1 Vad som hände mellan mej och anna är inget jag tar upp i bloggen, allt för ointressant och omoget av både mej och anna faktiskt.
.
2 nej
.
3 förstår inte frågan 
.
4 Att du hört att jag är feg förvånar mej inte alls. Men snarare osäker i mej själv, när det kommer saker som jag själv utsatt mej för.


parkizbooii (parkisz) om FRÅGESTUND:
Cha Cha Vad tkr du om mest om rosa elr svart?
cha cha är anton din dröm prinz????

1 jag tycker mest om svart 
.
2 hehe, anton är dock inte min dröm prinz, han har jag inte hittat en


Jessika:) om FRÅGESTUND:
Hur ska en dröm kille vara och se ut för dig ?
Vad tycker du om att blogga?
Läser du andra bloggar isf, vilka?
Varför började du blogga ?

1 jag vet faktiskt inte men han ska väll vara snäll, omtänksam, gilla att hitta på saker, utseendet vill jag ju helst att han ska vara snygg osv, men finns ju killar som har någonting annat en det man söker efter, kanske nått som är bättre.
.
2 Nja, jag tycker att det är kul att skriva, och jag vill skriva vad jag gör om dagarna typ, vrf vet jag inte.
.
3. Dom bloggar som jag läser står här på sidan om till höger 
.
4 Jag började att blogga för att mina kompisar ville det, dom ville veta vad jag gjorde/gör om dagarna då jag inte är med dom



Anonym om it's only you and me:
hur kom det sig att du började blogga?
vad gillar du mest att göra, vad gör dig glad?
tränar du nånting på fritiden och i sånna fall vad?
har du något/några mål med livet? något du vet att du vill göra innan du dör? :)

1 Svarat i frågan över
.
2 Jag gillar att vara med kompisar och dansa, det som gör mej glad är nog överraskningar och killkompisar, mina killkompisar är alltid så snäll mot mej så dom gör mej ofta på bra humör och gör mej glad 
.
3 jag dansar och gymmar
.
4. resa med kompis och pojkvän, få ett bra jobb, innan jag dör vill jag segla i kroatien, åka skidor i alperna, sen vill jag bada med delfiner, finns mycket jag vill göra innan jag dör, men som jag inte tänkt på förren nu 

nils om it's only you and me:
har du någon gång drömt om filip? ;);)
om du kunde, skulle du tagit filip på bröstet?
vill du slicka på filips vältränade mage?

1 Nej det har jag inte gjort hehe
.
2 har redan gjort  men han hade inga
.
3 har dock inte sett hans vältränade mage så kan inte veta om dej är så speciellt vältränad, men nej det vill jag inte 


Hoppas ni fick svar på det ni ville♥ KRAM PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0